Konu
Siz olsanız ne yapardınız ?
16-03-2022, 02:20:11
#1
tayfunsofuoglu
10 yıldır çalıştığınız firmada mobinge maruz kalsanız ve personel arası eşitsizlik olsa (Herkese zam ama size yok) ne yapardınız ?