10 yıldır çalıştığınız firmada mobinge maruz kalsanız ve personel arası eşitsizlik olsa (Herkese zam ama size yok) ne yapardınız ?
10 yıldır bu firmaya hizmet ediyorum buna rağmen neden mobinge maruz kalıyorum neden diğer herkes zam alırken ben alamıyorum diye ilk önce kendimi sorgular vereceğim cevaba göre hareket ederdim.