iş yerindeki değerimin farkındaysam ya da potansiyelimi başka bir yerde değerlendirebileceğimden eminsem anında bırakırım.
Tabiki potansiyelinizin farkındasınızdır fakat haklı fesih için ne yapardınız ?
Mesela haftalık 60 saat çalışıyor ve resmi tatil ücretlerinizi almıyorsanız.