Merhabalar,
Dünden beri boğazımda şiddetli ağrı ve burnumda akıntı vardı. Hastane evimize çok uzak halsizim taksi İstanbul'da yerde iğne aramak gibi. Sağlık ocağına randevu almak istediğimde en erken perşembe gününe veriyor bugün randevusuz gidip bana bakmalarını rica edecektim Doktorlar grevde olduğu için tek doktor bakıyordu oda size bakmaz diye geri yolladılar. Greve kesinlikle saygım var ama diğer Doktorlar yokken başka doktorların bakması lazım. Şimdi bir ağrı kesici alıp hastaneye zar zor yürüyerek gideceğim. Ambulanslar ne güne duruyor gibi bir yorum gelirse;
Benden daha acil birçok insan olabilir bu yüzden meşgul edemem.
Lütfen bana grevi savunmayın, bende saygı duyuyorum. Çocuğunuzun hasta olduğunu ve ulaşım sorunu yaşanan bir şehirde sağlık ocağına gidemediğinizi düşünüp olaya birde bu taraftan bakın.
Randevu Sistemi Randevu Alamamak İçin Yapılmış ( Grev )
37
●1.778
- 15-03-2022, 14:42:47Hocam öncelikle çok geçmiş olsun, ancak grevde olan doktorların yerine doktorlar bakarsa zaten grevin ne anlamı kalacak.. grev günlerinde sadece acil hizmetler kesintisiz çalışıyor. Grev tüm sağlık personellerinin fazlasıyla hakkı, gelinen durumda belediye işçisi çöpçü ile doktor aynı maaşı alıyor kaynakQuare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2022, 14:43:42Hocam kesinlikle böyle ama bunu birde hasta olup yaşadığınızı düşünün.bilmirem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2022, 14:45:00kesinlikle çok haklınız, tüm açıklanan müjdelerde de doktorlara bekledikleri bir kazanım sağlanmadı.. dilerim bu eylemlerin daha da uzamasına gerek kalmadan bir çözüme kavuştururlar bir an önceQuare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2022, 14:46:10Konuda farklı bir şey yazmıyor hocam?_Faruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2022, 14:46:11ben 3 aydır göz için randevu alamıyorum. 2-3 dür girip süreyi yeniliyorum ama bildirim dahi gelmeden süre doluyor. Bu doktorların işi gerçekten zor ama suç devletin 1 doktora 100 hasta bak dersen ve hak ettikleri parayı vermezsen böyle olur
- 15-03-2022, 14:47:42Kesinlikle böyle, umarım en kısa sürede bu rezilliğe son verilip herkesin emeğinin karşılığı verilir.ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2022, 14:47:48Özür dilerim, yanlıs okumuşum.Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle