Merhabalar,
Dünden beri boğazımda şiddetli ağrı ve burnumda akıntı vardı. Hastane evimize çok uzak halsizim taksi İstanbul'da yerde iğne aramak gibi. Sağlık ocağına randevu almak istediğimde en erken perşembe gününe veriyor bugün randevusuz gidip bana bakmalarını rica edecektim Doktorlar grevde olduğu için tek doktor bakıyordu oda size bakmaz diye geri yolladılar. Greve kesinlikle saygım var ama diğer Doktorlar yokken başka doktorların bakması lazım. Şimdi bir ağrı kesici alıp hastaneye zar zor yürüyerek gideceğim. Ambulanslar ne güne duruyor gibi bir yorum gelirse;
Benden daha acil birçok insan olabilir bu yüzden meşgul edemem.
Lütfen bana grevi savunmayın, bende saygı duyuyorum. Çocuğunuzun hasta olduğunu ve ulaşım sorunu yaşanan bir şehirde sağlık ocağına gidemediğinizi düşünüp olaya birde bu taraftan bakın.