Nasıl savunuyorsunuz bu vandalları aklım almıyor. İnsanlar aylardan beridir sıra bekliyor ki muayene olayım diye, sonra birileri haklarının yendiğini öne sürüp grev yapıyor. Belki çevre illerden geliyor, belki aylardan beridir o poliklinik de sıra açılmasını bekliyor. Bu 3 gün içinde sıra aldıysa haliyle sırası iptal olacak. Aylarca tekrar bekleyecek sıra açılsın diye.
Hani muayene neyse. Bir de ameliyat var. Aylarca sıra gelmesini beklemiş. Belki bir yakını izin almış, belki riskli bir grupta ama ameliyat yapmayı reddediyorlar. Hadi 3 gün sonra yapılan ameliyat yüzünden hasta hayatını kaybetse kim hesap verecek? Ağzını tavana ayırıp leylek gibi dinlenme odasında lak lak çene yapanlar nasıl bunun hesabını verecek?
EÄŸer eylem yapacaksan git mesai saatinden sonra yap.
Sağlık bu greve gelmez.
Grev konusu hadi önümüzdeki hafta grev yapalım diye alınmış bir karar değil doktorlar aylar öncesinden grev günlerinde muayne ve ameliyat sırası vermeyin diye bildirilmiş, nasıl bayram tatillerinde haftasonlarında acil harici muayne, ameliyat yapılmıyorsa yine yapılmıyor kimseye birşey olmaz yani merak etmeyin, zaten sağlık çalışanları sorunları yıllardır bildirmiş
grev yapmamışlar takan olmamış en son çareyi bu yolda bulmuşlar
Sorun sadece ücret gibi gösterilmeye çalışılsa da bir doktora gidip sorsanız sıkıntılarınız ne diye en son ücretin düşüklüğünden bahseder
Ücrette o kadar aldığın sorunmluluğa. zor eğitime, malpraktis davası riskine karşı temizlikçiden, güvenlikten (kimsenin yaptığı işi yadırgamıyorum) 1-2k yüksek olmamalı
Malpraktis davaları milyonluk davalar oluyor zaten doktor ne kazanıyorki ne versin (Şuan tusta cerrahi branşlar boş kalıyor risklerden dolayı kimse tercih etmiyor, ücret durumu iyileştirilsede 5-10 yıla cerrah olmayacak devlette olanlarda riskli ameliyatları yapmayacak)
36 saat nöbet ülkemizin ayrı ayıbı zaten, zamanında hangi salak çıkardı kim bilir ortaçağda köleler bile o kadar çalıştırılmıyordu, bildiğin zulüm daha geçende doktorun birisi öldü
Günde 100-200 hasta muayne etmek 3-5dk da dinleyip, teşhis koyup, tedavi planlaması yapmak
Sağlıkta şiddette ağır ceza haricinde birşey yapılamaz zaten temel nedeni cehaletten kaynaklanıyor, biraz önce forumda bir konu gördüm adamın çocuğuna zatüre olabilir yoğun bakıma yatıracagız demişler, adam kabul etmiyorum çocuğunumu götürecegım demiş, doktorda götürürsen ölüsünü getirirsin demiş, doktor kadın olmasa elimden bir kaza cıkacaktı diyor (doktor
götürürsen ölüsünü getirirsin demese şuan ceneaze işleriyle uğraşıyordu büyük ihtimal)
Mobbing(Ülkemizde bu olay zaten her meslekte var gücü eline alan birilerini ezmeye çalışıyor)
"Ağzını tavana ayırıp leylek gibi dinlenme odasında lak lak çene yapan" Büyük ihtimal dünkü videodaki anestezi uzmanlarından bahsediyorsun, herzamanki işlerini yapmıyorlar haklısınız iş arkadaşları şartlara dayanamayıp özele yada yutdışına gitmiş, zaten zor olan şartlar dahada ağırlaşıp kalanların omuzlarına binmiş, anestezi uzmanlarının sabahı akşamı yoktur sürekli ayaktadırlar günde 10larca ameliyata girip cıkarlar, Bu insanları yargılamadan önce keşke biraz empati yapıp mobbing uygulayan başhekime birşeyler söyleseydin ( Bu arada belirtmekte fayda var başhekim sabah 10 - aksam 3 calışır, devlette belli tanıdıkların olmadan bu kadroları da alamazsın bunu yazmamdaki neden doktorun halinden anlayacak en son kişi başhekimdir, zaten üstte de belirttiğim grev tarihleri önceden bildirilmesine rağmen hastalara sıra verilmeye devam edilmiş)