• 15-03-2022, 14:57:03
    #19
    bilmirem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin kavrayamadığın hususu, senin kavrayacağın şekilde, sana son kez anlatayım ben orada düşük ücretleri vurgulayarak kendimce gördüğüm haklılarını belirtiyorum, ancak subjektif bir yorumu kavramak küçük araştırmacılar için zor olabiliyor bazen, anlıyorum
    Aynen zeka pırıltısı seni kendi yazdığından bi haber olup kavramaktan bahsedersin alıntılama beni hadi kumda oynamaya devam
  • 15-03-2022, 14:57:46
    #20
    luchador adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen zeka pırıltısı seni kendi yazdığından bi haber olup kavramaktan bahsedersin alıntılama beni hadi kumda oynamaya devam
    aaaaynnneeeennn kankaaaaaaaa
  • 15-03-2022, 16:42:24
    #21
    Nasıl savunuyorsunuz bu vandalları aklım almıyor. İnsanlar aylardan beridir sıra bekliyor ki muayene olayım diye, sonra birileri haklarının yendiğini öne sürüp grev yapıyor. Belki çevre illerden geliyor, belki aylardan beridir o poliklinik de sıra açılmasını bekliyor. Bu 3 gün içinde sıra aldıysa haliyle sırası iptal olacak. Aylarca tekrar bekleyecek sıra açılsın diye.

    Hani muayene neyse. Bir de ameliyat var. Aylarca sıra gelmesini beklemiş. Belki bir yakını izin almış, belki riskli bir grupta ama ameliyat yapmayı reddediyorlar. Hadi 3 gün sonra yapılan ameliyat yüzünden hasta hayatını kaybetse kim hesap verecek? Ağzını tavana ayırıp leylek gibi dinlenme odasında lak lak çene yapanlar nasıl bunun hesabını verecek?

    EÄŸer eylem yapacaksan git mesai saatinden sonra yap.

    Sağlık bu greve gelmez.
  • 15-03-2022, 17:17:35
    #22
    Nasıl bir çalışanın yapacağı işin bir sınırı varsa, doktorların da bakabileceği bir hasta sınırı vardır.

    Özelde size üstüste iş kilitleseler yapmaya devam eder misiniz? Önce bunun cevabını vermek lazım.

    Türkiye'de 2020 yılında 165bin doktor varken, neredeyse 3 katı polis var.

  • 15-03-2022, 19:26:03
    #23
    dev
    Kurumsal Üye
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl savunuyorsunuz bu vandalları aklım almıyor. İnsanlar aylardan beridir sıra bekliyor ki muayene olayım diye, sonra birileri haklarının yendiğini öne sürüp grev yapıyor. Belki çevre illerden geliyor, belki aylardan beridir o poliklinik de sıra açılmasını bekliyor. Bu 3 gün içinde sıra aldıysa haliyle sırası iptal olacak. Aylarca tekrar bekleyecek sıra açılsın diye.

    Hani muayene neyse. Bir de ameliyat var. Aylarca sıra gelmesini beklemiş. Belki bir yakını izin almış, belki riskli bir grupta ama ameliyat yapmayı reddediyorlar. Hadi 3 gün sonra yapılan ameliyat yüzünden hasta hayatını kaybetse kim hesap verecek? Ağzını tavana ayırıp leylek gibi dinlenme odasında lak lak çene yapanlar nasıl bunun hesabını verecek?

    EÄŸer eylem yapacaksan git mesai saatinden sonra yap.

    Sağlık bu greve gelmez.
    Aylardir sadece sira almak icin bekliyorlarsa yanlis giden bir seyler var demek degil midir bu?
  • 15-03-2022, 19:38:07
    #24
    Zaten 112 yi ara orada ambulans için bazı şartlar var her olaya göndermiyorlar ama doğu da karnı ağrıyana gönderiyorlar karda helikopter bile
    Bizim burada üste oturan adam şeker hastası fenalaştı aradık ambulans için adamın bilinçi var mı vs sorular sordular söyledik dedik böyle böyle size gönderemeyiz dediler tekrar ararık sonra bu sefer bi üst e bağladılar orada bi kadın çıktı meğer doktor imiş oda buna veremem dedi
    Bende on ne bileyim bizim aracımız yok vs belki bir şey gerekir filan desem de yok vermediler şeker hastasının krizine bile yaşadığım olay yani
  • 15-03-2022, 20:19:40
    #25
    Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylardir sadece sira almak icin bekliyorlarsa yanlis giden bir seyler var demek degil midir bu?
    Bunun faturasını vatandaş mı ödemek zorunda? Her halükarda burada mağdur olan vatandaş oldu. Eylemini yapacaksan mesai bitiminde yap. Geçen Kayseri Şehir Hastanesi'nde öğle arası doktorlar eylem yaptı. Hastalar da hak verir.

    Ben sorun yok demiyorum. En büyük hatalardan birisi şehir hastaneleri. Oraya aktarılan kaynağı devlet doktorlara verse bunlar olmazdı.
  • 15-03-2022, 22:22:50
    #26
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl savunuyorsunuz bu vandalları aklım almıyor. İnsanlar aylardan beridir sıra bekliyor ki muayene olayım diye, sonra birileri haklarının yendiğini öne sürüp grev yapıyor. Belki çevre illerden geliyor, belki aylardan beridir o poliklinik de sıra açılmasını bekliyor. Bu 3 gün içinde sıra aldıysa haliyle sırası iptal olacak. Aylarca tekrar bekleyecek sıra açılsın diye.

    Hani muayene neyse. Bir de ameliyat var. Aylarca sıra gelmesini beklemiş. Belki bir yakını izin almış, belki riskli bir grupta ama ameliyat yapmayı reddediyorlar. Hadi 3 gün sonra yapılan ameliyat yüzünden hasta hayatını kaybetse kim hesap verecek? Ağzını tavana ayırıp leylek gibi dinlenme odasında lak lak çene yapanlar nasıl bunun hesabını verecek?

    EÄŸer eylem yapacaksan git mesai saatinden sonra yap.

    Sağlık bu greve gelmez.
    Grev konusu hadi önümüzdeki hafta grev yapalım diye alınmış bir karar değil doktorlar aylar öncesinden grev günlerinde muayne ve ameliyat sırası vermeyin diye bildirilmiş, nasıl bayram tatillerinde haftasonlarında acil harici muayne, ameliyat yapılmıyorsa yine yapılmıyor kimseye birşey olmaz yani merak etmeyin, zaten sağlık çalışanları sorunları yıllardır bildirmiş grev yapmamışlar takan olmamış en son çareyi bu yolda bulmuşlar

    Sorun sadece ücret gibi gösterilmeye çalışılsa da bir doktora gidip sorsanız sıkıntılarınız ne diye en son ücretin düşüklüğünden bahseder
    Ücrette o kadar aldığın sorunmluluğa. zor eğitime, malpraktis davası riskine karşı temizlikçiden, güvenlikten (kimsenin yaptığı işi yadırgamıyorum) 1-2k yüksek olmamalı

    Malpraktis davaları milyonluk davalar oluyor zaten doktor ne kazanıyorki ne versin (Şuan tusta cerrahi branşlar boş kalıyor risklerden dolayı kimse tercih etmiyor, ücret durumu iyileştirilsede 5-10 yıla cerrah olmayacak devlette olanlarda riskli ameliyatları yapmayacak)

    36 saat nöbet ülkemizin ayrı ayıbı zaten, zamanında hangi salak çıkardı kim bilir ortaçağda köleler bile o kadar çalıştırılmıyordu, bildiğin zulüm daha geçende doktorun birisi öldü

    Günde 100-200 hasta muayne etmek 3-5dk da dinleyip, teşhis koyup, tedavi planlaması yapmak

    Sağlıkta şiddette ağır ceza haricinde birşey yapılamaz zaten temel nedeni cehaletten kaynaklanıyor, biraz önce forumda bir konu gördüm adamın çocuğuna zatüre olabilir yoğun bakıma yatıracagız demişler, adam kabul etmiyorum çocuğunumu götürecegım demiş, doktorda götürürsen ölüsünü getirirsin demiş, doktor kadın olmasa elimden bir kaza cıkacaktı diyor (doktor götürürsen ölüsünü getirirsin demese şuan ceneaze işleriyle uğraşıyordu büyük ihtimal)

    Mobbing(Ülkemizde bu olay zaten her meslekte var gücü eline alan birilerini ezmeye çalışıyor)
    "Ağzını tavana ayırıp leylek gibi dinlenme odasında lak lak çene yapan" Büyük ihtimal dünkü videodaki anestezi uzmanlarından bahsediyorsun, herzamanki işlerini yapmıyorlar haklısınız iş arkadaşları şartlara dayanamayıp özele yada yutdışına gitmiş, zaten zor olan şartlar dahada ağırlaşıp kalanların omuzlarına binmiş, anestezi uzmanlarının sabahı akşamı yoktur sürekli ayaktadırlar günde 10larca ameliyata girip cıkarlar,
    Bu insanları yargılamadan önce keşke biraz empati yapıp mobbing uygulayan başhekime birşeyler söyleseydin ( Bu arada belirtmekte fayda var başhekim sabah 10 - aksam 3 calışır, devlette belli tanıdıkların olmadan bu kadroları da alamazsın bunu yazmamdaki neden doktorun halinden anlayacak en son kişi başhekimdir, zaten üstte de belirttiğim grev tarihleri önceden bildirilmesine rağmen hastalara sıra verilmeye devam edilmiş)
  • 15-03-2022, 23:45:02
    #27
    DuctusDeferens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grev konusu hadi önümüzdeki hafta grev yapalım diye alınmış bir karar değil doktorlar aylar öncesinden grev günlerinde muayne ve ameliyat sırası vermeyin diye bildirilmiş, nasıl bayram tatillerinde haftasonlarında acil harici muayne, ameliyat yapılmıyorsa yine yapılmıyor kimseye birşey olmaz yani merak etmeyin, zaten sağlık çalışanları sorunları yıllardır bildirmiş grev yapmamışlar takan olmamış en son çareyi bu yolda bulmuşlar

    Sorun sadece ücret gibi gösterilmeye çalışılsa da bir doktora gidip sorsanız sıkıntılarınız ne diye en son ücretin düşüklüğünden bahseder
    Ücrette o kadar aldığın sorunmluluğa. zor eğitime, malpraktis davası riskine karşı temizlikçiden, güvenlikten (kimsenin yaptığı işi yadırgamıyorum) 1-2k yüksek olmamalı

    Malpraktis davaları milyonluk davalar oluyor zaten doktor ne kazanıyorki ne versin (Şuan tusta cerrahi branşlar boş kalıyor risklerden dolayı kimse tercih etmiyor, ücret durumu iyileştirilsede 5-10 yıla cerrah olmayacak devlette olanlarda riskli ameliyatları yapmayacak)

    36 saat nöbet ülkemizin ayrı ayıbı zaten, zamanında hangi salak çıkardı kim bilir ortaçağda köleler bile o kadar çalıştırılmıyordu, bildiğin zulüm daha geçende doktorun birisi öldü

    Günde 100-200 hasta muayne etmek 3-5dk da dinleyip, teşhis koyup, tedavi planlaması yapmak

    Sağlıkta şiddette ağır ceza haricinde birşey yapılamaz zaten temel nedeni cehaletten kaynaklanıyor, biraz önce forumda bir konu gördüm adamın çocuğuna zatüre olabilir yoğun bakıma yatıracagız demişler, adam kabul etmiyorum çocuğunumu götürecegım demiş, doktorda götürürsen ölüsünü getirirsin demiş, doktor kadın olmasa elimden bir kaza cıkacaktı diyor (doktor götürürsen ölüsünü getirirsin demese şuan ceneaze işleriyle uğraşıyordu büyük ihtimal)

    Mobbing(Ülkemizde bu olay zaten her meslekte var gücü eline alan birilerini ezmeye çalışıyor)
    "Ağzını tavana ayırıp leylek gibi dinlenme odasında lak lak çene yapan" Büyük ihtimal dünkü videodaki anestezi uzmanlarından bahsediyorsun, herzamanki işlerini yapmıyorlar haklısınız iş arkadaşları şartlara dayanamayıp özele yada yutdışına gitmiş, zaten zor olan şartlar dahada ağırlaşıp kalanların omuzlarına binmiş, anestezi uzmanlarının sabahı akşamı yoktur sürekli ayaktadırlar günde 10larca ameliyata girip cıkarlar,
    Bu insanları yargılamadan önce keşke biraz empati yapıp mobbing uygulayan başhekime birşeyler söyleseydin ( Bu arada belirtmekte fayda var başhekim sabah 10 - aksam 3 calışır, devlette belli tanıdıkların olmadan bu kadroları da alamazsın bunu yazmamdaki neden doktorun halinden anlayacak en son kişi başhekimdir, zaten üstte de belirttiğim grev tarihleri önceden bildirilmesine rağmen hastalara sıra verilmeye devam edilmiş)
    Grev yapmalarına bir şey demiyorum ama sonuçta o sıra verilmiş. Hastaların çoğu habersiz hastaneye bile gitmiştir ki bugün abim de sormadan şehir hastanesine gitmiş boşu buşona. Burada mağdur olan her halükarda hastalar oldu. En azından ameliyat sırası almış kişilere bakılmalıydı. Ameliyata girmedi diye devlet de umursamadı. Tamam abim, sensin abim, cansın abim, kralsın abim denir sonra aynen devam.

    Leylek gibi derken videodakilerden bahsetmedim. Özellikle acillerde nereye gitsem hep bir boş çene, bir ilgisizlik, bir umursamazlık var. Bir şey soruyorsun neredeyse kapacaklar. Ama maalesef garip ve sessiz sağlık çalışanları dayak yiyor. Hastayı azarlayan, kötü davranan, sorduğu soruya yarım ağız cevap verenlere bir şey olmuyor. Günde yüzlerce hastaya bakıyor diye hastalara kötü muamele edeceği anlamına gelmiyor. Devlete kızıp hırsını vatandaştan alamazsın.

    Hepsinde de bir ezbercilik. Tahlil yaptır, mr çektir, ilaç yaz gönder. Bir hasta 1 sene de aynı rahatsızlıktan 10 kere hastaneye geliyorsa orada bir hata vardır. Kimse sorunun kaynağına inmiyor. Geçici çözüm peşindeler. Haliyle tedavi olamayan, ilaç bağımlısı, denek olmuş hastalar sürekli hastane kapısını aşındırıyor. Sağlıksız beslenme, yanlış tedavi, gereksiz ve yüksek doz da ilaçlar hastayı tekrar tekrar sistemin çarkına sokmaya çalışıyor. Bir taraftan zirai ilaç ve gübre ile zehirleyip ardından hastane de hapı yutturanlar aynı şirket. Düzen değişmediği için de daha büyük hastanelere ihtiyaç duyuluyor.

    Bu arada başhekim az bile yapmış. Ne olursa olsun o senin amirin. Öyle elin cebinde sallana sallana yürüyemezsin. Haklıysan da haksız olursun. Neyse o da bugün kendini öyle avutsun