Zaten 112 yi ara orada ambulans için bazı şartlar var her olaya göndermiyorlar ama doğu da karnı ağrıyana gönderiyorlar karda helikopter bile
Bizim burada üste oturan adam şeker hastası fenalaştı aradık ambulans için adamın bilinçi var mı vs sorular sordular söyledik dedik böyle böyle size gönderemeyiz dediler tekrar ararık sonra bu sefer bi üst e bağladılar orada bi kadın çıktı meğer doktor imiş oda buna veremem dedi
Bende on ne bileyim bizim aracımız yok vs belki bir şey gerekir filan desem de yok vermediler şeker hastasının krizine bile yaşadığım olay yani