Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylardir sadece sira almak icin bekliyorlarsa yanlis giden bir seyler var demek degil midir bu?
Bunun faturasını vatandaş mı ödemek zorunda? Her halükarda burada mağdur olan vatandaş oldu. Eylemini yapacaksan mesai bitiminde yap. Geçen Kayseri Şehir Hastanesi'nde öğle arası doktorlar eylem yaptı. Hastalar da hak verir.

Ben sorun yok demiyorum. En büyük hatalardan birisi şehir hastaneleri. Oraya aktarılan kaynağı devlet doktorlara verse bunlar olmazdı.