constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl savunuyorsunuz bu vandalları aklım almıyor. İnsanlar aylardan beridir sıra bekliyor ki muayene olayım diye, sonra birileri haklarının yendiğini öne sürüp grev yapıyor. Belki çevre illerden geliyor, belki aylardan beridir o poliklinik de sıra açılmasını bekliyor. Bu 3 gün içinde sıra aldıysa haliyle sırası iptal olacak. Aylarca tekrar bekleyecek sıra açılsın diye.

Hani muayene neyse. Bir de ameliyat var. Aylarca sıra gelmesini beklemiş. Belki bir yakını izin almış, belki riskli bir grupta ama ameliyat yapmayı reddediyorlar. Hadi 3 gün sonra yapılan ameliyat yüzünden hasta hayatını kaybetse kim hesap verecek? Ağzını tavana ayırıp leylek gibi dinlenme odasında lak lak çene yapanlar nasıl bunun hesabını verecek?

Eğer eylem yapacaksan git mesai saatinden sonra yap.

Sağlık bu greve gelmez.
Aylardir sadece sira almak icin bekliyorlarsa yanlis giden bir seyler var demek degil midir bu?