• 15-03-2022, 14:49:01
    #10
    bilmirem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle çok geçmiş olsun, ancak grevde olan doktorların yerine doktorlar bakarsa zaten grevin ne anlamı kalacak.. grev günlerinde sadece acil hizmetler kesintisiz çalışıyor. Grev tüm sağlık personellerinin fazlasıyla hakkı, gelinen durumda belediye işçisi çöpçü ile doktor aynı maaşı alıyor kaynak
    https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.657.pdf

    Madde 27 – Devlet memurlarının greve karar vermeleri, grev tertiplemeleri, ilan etmeleri, bu yolda propaganda yapmaları yasaktır. Devlet memurları, harhangi bir greve veya grev teşebbüsüne katılamaz, grevi destekliyemez veya teşvik edemezler.

    Polemiğe dahil olmak istemiyorum, lakin lütfen bilmediğiniz konularda "hak" olarak tanımlama yapmayın.

    Ülkenin temel problemlerinden biride bu zaten,bilmeden yorum yapmak...
  • 15-03-2022, 14:50:38
    #11
    LuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.657.pdf

    Madde 27 – Devlet memurlarının greve karar vermeleri, grev tertiplemeleri, ilan etmeleri, bu yolda propaganda yapmaları yasaktır. Devlet memurları, harhangi bir greve veya grev teşebbüsüne katılamaz, grevi destekliyemez veya teşvik edemezler.

    Polemiğe dahil olmak istemiyorum, lakin lütfen bilmediğiniz konularda "hak" olarak tanımlama yapmayın.

    Ülkenin temel problemlerinden biride bu zaten,bilmeden yorum yapmak...
    memurlar greve gidebilir ve bu bir HAKtır.
    Kaynak
  • 15-03-2022, 14:50:50
    #12
    Randevu bulamıyorum, aylardır nöroloji kapısında sıra bekliyorum ve lanet ediyorum.
  • 15-03-2022, 14:51:11
    #13
    LuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.657.pdf

    Madde 27 – Devlet memurlarının greve karar vermeleri, grev tertiplemeleri, ilan etmeleri, bu yolda propaganda yapmaları yasaktır. Devlet memurları, harhangi bir greve veya grev teşebbüsüne katılamaz, grevi destekliyemez veya teşvik edemezler.

    Polemiğe dahil olmak istemiyorum, lakin lütfen bilmediğiniz konularda "hak" olarak tanımlama yapmayın.

    Ülkenin temel problemlerinden biride bu zaten,bilmeden yorum yapmak...
    Hahahahah ülkenin asıl sorunu ne biliyor musun? senin gibi insanların bir şey bildiğini sanıp birde böyle emin konuşmaları okurken epey güldürdün ben sana madde yazmayacağım araştırmaya çok meraklısın bu eylemler, sendikaların aldığı kararlardır eylem yapan tüm personel ve doktorlar eylem kararı alan sendikaların üyesidir. Sendikaların eylemleri ve grevleri engellenemez, hadi araştırmaya devam et şimdi
  • 15-03-2022, 14:51:32
    #14
    _Faruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    memurlar greve gidebilir ve bu bir HAKtır.
    Kaynak
    Ben mevzuatı atıyorum,siz ekşisözlük yorumlarını. Beni alıntılamazsanız sevinirim.
  • 15-03-2022, 14:51:56
    #15
    Hocam en iyisi bir acile gitmenizdir en kötü bir şeyler yaparlar yönlendirirler sizi.
  • 15-03-2022, 14:52:39
    #16
    🤖 AI Developer
    birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam en iyisi bir acile gitmenizdir en kötü bir şeyler yaparlar yönlendirirler sizi.
    Şimdi gidiyorum hocam umarım yardımcı olurlar.
  • 15-03-2022, 14:53:08
    #17
    bilmirem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahahahah ülkenin asıl sorunu ne biliyor musun? senin gibi insanların bir şey bildiğini sanıp birde böyle emin konuşmaları okurken epey güldürdün ben sana madde yazmayacağım araştırmaya çok meraklısın bu eylemler, sendikaların aldığı kararlardır eylem yapan tüm personel ve doktorlar eylem kararı alan sendikaların üyesidir. Sendikaların eylemleri ve grevleri engellenemez, hadi araştırmaya devam et şimdi

    Cehalet gerçekten böyle birşey. Yazdığını okumaktan acizsin ayna al ve kendine gül: " Grev tüm sağlık personellerinin fazlasıyla hakkı, "

    Burada tüm personele yüklemişsin,sendika üyeleri olarak belirtsen zaten cevabını almazdın. Yazdığından bi habersin gelip savunuyorsun...
  • 15-03-2022, 14:55:20
    #18
    LuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cehalet gerçekten böyle birşey. Yazdığını okumaktan acizsin ayna al ve kendine gül: " Grev tüm sağlık personellerinin fazlasıyla hakkı, "

    Burada tüm personele yüklemişsin,sendika üyeleri olarak belirtsen zaten cevabını almazdın. Yazdığından bi habersin gelip savunuyorsun...
    Senin kavrayamadığın hususu, senin kavrayacağın şekilde, sana son kez anlatayım ben orada düşük ücretleri vurgulayarak kendimce gördüğüm haklılarını belirtiyorum, ancak subjektif bir yorumu kavramak küçük araştırmacılar için zor olabiliyor bazen, anlıyorum