Hocam öncelikle çok geçmiş olsun, ancak grevde olan doktorların yerine doktorlar bakarsa zaten grevin ne anlamı kalacak.. grev günlerinde sadece acil hizmetler kesintisiz çalışıyor. Grev tüm sağlık personellerinin fazlasıyla hakkı, gelinen durumda belediye işçisi çöpçü ile doktor aynı maaşı alıyor
kaynak
Hocam kesinlikle böyle ama bunu birde hasta olup yaşadığınızı düşünün.