ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 3 aydır göz için randevu alamıyorum. 2-3 dür girip süreyi yeniliyorum ama bildirim dahi gelmeden süre doluyor. Bu doktorların işi gerçekten zor ama suç devletin 1 doktora 100 hasta bak dersen ve hak ettikleri parayı vermezsen böyle olur
Kesinlikle böyle, umarım en kısa sürede bu rezilliğe son verilip herkesin emeğinin karşılığı verilir.