• 12-03-2022, 13:30:28
    #1
    Merhabalar

    2016 yılında bankadan parasını ödeyip bir telefona IMEI kaydı yapmıştık. 2019 gibi bu kayıt silindi dekont olmadığı için IMEI kaydını kanıtlayamdık. Şimdi o telefon tekrar elime geldi hala kayıt dışı gözüküyor ama ödeme yapılıp bir ara kayıtlı kullandığıma eminim bunu nasıl çözerim? iPhone 6s plus
  • 12-03-2022, 13:42:05
    #2
    Hangi bankaya ödeme yaptığınızı hatırlıyorsanız onlarla iletişime geçmeniz faydalı olabilir mi acaba ?
  • 12-03-2022, 13:46:08
    #3
    Zaox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi bankaya ödeme yaptığınızı hatırlıyorsanız onlarla iletişime geçmeniz faydalı olabilir mi acaba ?
    Hayır faydalı olmaz halk veya ziraat bankası net tarih yok ve hesaptan değil, beyanla ödeme yapmıştım yani işlemin kaydı için şube iyi mesai harcamalı buna da uğraşmazlar.
  • 12-03-2022, 13:47:32
    #4
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır faydalı olmaz halk veya ziraat bankası net tarih yok ve hesaptan değil, beyanla ödeme yapmıştım yani işlemin kaydı için şube iyi mesai harcamalı buna da uğraşmazlar.
    Apple arasanı IMEI ne zaman kayıt edildiğini söylelermi acaba hocam bi net tarih olsa elinizde bankadan bulunur belki ama tarih yoksa dediğiniz gibi banka o kadar zaman harcamaz.
  • 12-03-2022, 13:52:25
    #5
    Klonlamışsa işlem dekontu ilke BTK başvuru yapmanız gerekir aksi halde çöp
  • 12-03-2022, 14:22:32
    #6
    WHMCSTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klonlamışsa işlem dekontu ilke BTK başvuru yapmanız gerekir aksi halde çöp
    Pasaport için kontrol edilecek bir yer var mı? 2016 yılında kayıt için pasaport ya istenmiyordu ya başka bir şey vardı ki o gün ben pasaport beyanında bulunmamıştım. Telefondan IMEI numarasını okuyup işlem yapmıştım.

    Zaox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple arasanı IMEI ne zaman kayıt edildiğini söylelermi acaba hocam bi net tarih olsa elinizde bankadan bulunur belki ama tarih yoksa dediğiniz gibi banka o kadar zaman harcamaz.
    Söylemiyorlar. Ya geçen sene şans eseri dekontu buldum, telefon yoktu. Şimdi telefonu buldum ama dekont ortada yok.
  • 12-03-2022, 14:24:26
    #7
    Pasaportlara 3 Yılda 1 kayıt işlemi yapılabiliyor.
    Yanlışınız var Kayıt işlemi iphone için her zaman pasaport gereklidir. Çünkü İphonelerin imeil numarası değiştirilemez.
    Android gibi değil imeili vur değiştir gitsin. Pasaportu bulmanız gerekir bulamıyorsanız BTK ile iletişime geçerseniz kimin adına ne zaman kaydedildiği ortaya çıkar.
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pasaport için kontrol edilecek bir yer var mı? 2016 yılında kayıt için pasaport ya istenmiyordu ya başka bir şey vardı ki o gün ben pasaport beyanında bulunmamıştım. Telefondan IMEI numarasını okuyup işlem yapmıştım.



    Söylemiyorlar. Ya geçen sene şans eseri dekontu buldum, telefon yoktu. Şimdi telefonu buldum ama dekont ortada yok.
  • 12-03-2022, 14:26:34
    #8
    Hocam daha önceden pasaport isteniyordu ama 6 ay içinde çıkış giriş yapmış pasaport olması gerekiyordu. Siz bu şekilde bir pasaport bildirdiniz mi?

    Bu olmadan işlem yapılmıyordu. Yani pasaport bildirdiyseniz giriş çıkış tarih aralığından bulursunuz.
  • 12-03-2022, 19:53:21
    #9
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam daha önceden pasaport isteniyordu ama 6 ay içinde çıkış giriş yapmış pasaport olması gerekiyordu. Siz bu şekilde bir pasaport bildirdiniz mi?

    Bu olmadan işlem yapılmıyordu. Yani pasaport bildirdiyseniz giriş çıkış tarih aralığından bulursunuz.
    Evet pasaport üzerinden yapılmış ama pasaport kaydında da gözükmüyor edevlet üzerinde.

    Bu arada imei atma gibi bir şans var mı bu Apple grubunda?