Merhabalar
2016 yılında bankadan parasını ödeyip bir telefona IMEI kaydı yapmıştık. 2019 gibi bu kayıt silindi dekont olmadığı için IMEI kaydını kanıtlayamdık. Şimdi o telefon tekrar elime geldi hala kayıt dışı gözüküyor ama ödeme yapılıp bir ara kayıtlı kullandığıma eminim bunu nasıl çözerim? iPhone 6s plus
IMEI parası ödenen telefonu açtırma
9
●248
- 12-03-2022, 13:30:28
- 12-03-2022, 13:46:08Hayır faydalı olmaz halk veya ziraat bankası net tarih yok ve hesaptan değil, beyanla ödeme yapmıştım yani işlemin kaydı için şube iyi mesai harcamalı buna da uğraşmazlar.Zaox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2022, 13:47:32Apple arasanı IMEI ne zaman kayıt edildiğini söylelermi acaba hocam bi net tarih olsa elinizde bankadan bulunur belki ama tarih yoksa dediğiniz gibi banka o kadar zaman harcamaz.minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2022, 14:22:32Pasaport için kontrol edilecek bir yer var mı? 2016 yılında kayıt için pasaport ya istenmiyordu ya başka bir şey vardı ki o gün ben pasaport beyanında bulunmamıştım. Telefondan IMEI numarasını okuyup işlem yapmıştım.WHMCSTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söylemiyorlar. Ya geçen sene şans eseri dekontu buldum, telefon yoktu. Şimdi telefonu buldum ama dekont ortada yok.Zaox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-03-2022, 14:24:26Pasaportlara 3 Yılda 1 kayıt işlemi yapılabiliyor.
Yanlışınız var Kayıt işlemi iphone için her zaman pasaport gereklidir. Çünkü İphonelerin imeil numarası değiştirilemez.
Android gibi değil imeili vur değiştir gitsin. Pasaportu bulmanız gerekir bulamıyorsanız BTK ile iletişime geçerseniz kimin adına ne zaman kaydedildiği ortaya çıkar.
minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-03-2022, 14:26:34Hocam daha önceden pasaport isteniyordu ama 6 ay içinde çıkış giriş yapmış pasaport olması gerekiyordu. Siz bu şekilde bir pasaport bildirdiniz mi?
Bu olmadan işlem yapılmıyordu. Yani pasaport bildirdiyseniz giriş çıkış tarih aralığından bulursunuz. - 12-03-2022, 19:53:21Evet pasaport üzerinden yapılmış ama pasaport kaydında da gözükmüyor edevlet üzerinde.orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada imei atma gibi bir şans var mı bu Apple grubunda?