orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam daha önceden pasaport isteniyordu ama 6 ay içinde çıkış giriş yapmış pasaport olması gerekiyordu. Siz bu şekilde bir pasaport bildirdiniz mi?

Bu olmadan işlem yapılmıyordu. Yani pasaport bildirdiyseniz giriş çıkış tarih aralığından bulursunuz.
Evet pasaport üzerinden yapılmış ama pasaport kaydında da gözükmüyor edevlet üzerinde.

Bu arada imei atma gibi bir şans var mı bu Apple grubunda?