IMEI parası ödenen telefonu açtırma - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
IMEI parası ödenen telefonu açtırma
9
●
248
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
IMEI parası ödenen telefonu açtırma
1
2
12-03-2022, 20:48:25
#10
orhansinane
minidora adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet pasaport üzerinden yapılmış ama pasaport kaydında da gözükmüyor edevlet üzerinde.
Bu arada imei atma gibi bir şans var mı bu Apple grubunda?
Hocam yetkili kuruma ile gidip görüşmenizde fayda var.
Geçici kayıt adı altında işlem yapanlar var ama tam olarak nasıl yapıyorlar bilmiyorum. İmei olayı yok diye biliyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler