Evet pasaport üzerinden yapılmış ama pasaport kaydında da gözükmüyor edevlet üzerinde.
Bu arada imei atma gibi bir şans var mı bu Apple grubunda?
Hocam yetkili kuruma ile gidip görüşmenizde fayda var.
Geçici kayıt adı altında işlem yapanlar var ama tam olarak nasıl yapıyorlar bilmiyorum. İmei olayı yok diye biliyorum.