WHMCSTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klonlamışsa işlem dekontu ilke BTK başvuru yapmanız gerekir aksi halde çöp
Pasaport için kontrol edilecek bir yer var mı? 2016 yılında kayıt için pasaport ya istenmiyordu ya başka bir şey vardı ki o gün ben pasaport beyanında bulunmamıştım. Telefondan IMEI numarasını okuyup işlem yapmıştım.

Zaox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple arasanı IMEI ne zaman kayıt edildiğini söylelermi acaba hocam bi net tarih olsa elinizde bankadan bulunur belki ama tarih yoksa dediğiniz gibi banka o kadar zaman harcamaz.
Söylemiyorlar. Ya geçen sene şans eseri dekontu buldum, telefon yoktu. Şimdi telefonu buldum ama dekont ortada yok.