Merhabalar
2016 yılında bankadan parasını ödeyip bir telefona IMEI kaydı yapmıştık. 2019 gibi bu kayıt silindi dekont olmadığı için IMEI kaydını kanıtlayamdık. Şimdi o telefon tekrar elime geldi hala kayıt dışı gözüküyor ama ödeme yapılıp bir ara kayıtlı kullandığıma eminim bunu nasıl çözerim? iPhone 6s plus