Pasaportlara 3 Yılda 1 kayıt işlemi yapılabiliyor.
Yanlışınız var Kayıt işlemi iphone için her zaman pasaport gereklidir. Çünkü İphonelerin imeil numarası değiştirilemez.
Android gibi değil imeili vur değiştir gitsin. Pasaportu bulmanız gerekir bulamıyorsanız BTK ile iletişime geçerseniz kimin adına ne zaman kaydedildiği ortaya çıkar.
minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pasaport için kontrol edilecek bir yer var mı? 2016 yılında kayıt için pasaport ya istenmiyordu ya başka bir şey vardı ki o gün ben pasaport beyanında bulunmamıştım. Telefondan IMEI numarasını okuyup işlem yapmıştım.



Söylemiyorlar. Ya geçen sene şans eseri dekontu buldum, telefon yoktu. Şimdi telefonu buldum ama dekont ortada yok.