Kredi Kartı Borcumu Görünce Şok Oldum..
15
●1.112
- 27-02-2022, 23:19:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kullanmıyorum çok rahatım peşin alıyorum param varsa alıyorum yoksa yok zaten alamıyorumBerkaykatmer16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2022, 23:19:25Pandemi nedeniyle kredi ve kredi kartı kullanmak zorunda kaldım. ( İşsizlikte var malesef. )Berkaykatmer16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borcu ödeyemediğim için icra yolladılar 8.5k hatta yaklaşık 9K. Halen ödeyemedim napacam bakalım.
Malesef ödeyemeyince direkt icraya geçebiliyorlar takip süresi düştüğü için dikkatli olmanızda fayda var.
İmkanınız varsa en azından asgari ödemeler ile birkaç ay zaman kazanmış olursunuz.
Duanız için Amin diyorum, kimseyi dara düşürmesin Rabbim. - 27-02-2022, 23:22:17Ben birde her ay minimum ödeme tutarının kat kat fazlasını ödüyordum borcum yok düşüncesiyle rahat rahat takılıyordum 2.000₺ limit ile başladık 9.000₺ ye kadar çıktık cidden az önce "YETERSİZ BAKİYE" uyarısını görmesem devam edeceğime adıma kadar eminim bundan sonra ne kartla alışveriş yaparım ne de taksitle hayatımda daha önce hiç böyle şoka uğramadım... Farkındayım bunların hepside benim rahatlığımdan
- 27-02-2022, 23:24:02Kredi kartsız bir şey yapılıyor mu ya? Ehonomi iyi diyenler kullanıyor zaten en çok.
Marketi, manavı anlarımda şahit oldum fırında bile insanlar kredi kartı ile ekmek alıyorlar.
Atalarımızın dediği gibi "Ayağını yorganına göre uzatırsan" sorun olmayacaktır. - 27-02-2022, 23:26:28Bi yukarıda da yazdığım aslında o ben hep minimum tutarın fazlasını ödediğim için borcum bitiyor rahatıyla devam ettimBurakAlmaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle