• 27-02-2022, 23:18:53
    #10
    Benimde var bi 60 bin civarı her ay doldur boşalt yapıyoruz paso
  • 27-02-2022, 23:19:12
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Berkaykatmer16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce bilgisayarıma + olarak 2. monitör almak için sitede ödemeyi kredi kartımla yapmak istedim "Yetersiz Bakiye" hatasını görünce ne alaka deyip mobil bankacılığıma giriş yaptım, ben kart borcumu 2.000-3.000₺ beklerken 7.000₺ borcu görünce şok oldum ekstreye baktığımda borcumun gerçekten 7.000₺ olduğunu anladım kısacası damlaya damlaya göl olmuş kredi kartı pişmanlıktır kullanmayın kullandırtmayın Rabbim borcu olan herkese ödeme kolaylığı nasip etsin...
    kullanmıyorum çok rahatım peşin alıyorum param varsa alıyorum yoksa yok zaten alamıyorum
  • 27-02-2022, 23:19:25
    #12
    Berkaykatmer16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce bilgisayarıma + olarak 2. monitör almak için sitede ödemeyi kredi kartımla yapmak istedim "Yetersiz Bakiye" hatasını görünce ne alaka deyip mobil bankacılığıma giriş yaptım, ben kart borcumu 2.000-3.000₺ beklerken 7.000₺ borcu görünce şok oldum ekstreye baktığımda borcumun gerçekten 7.000₺ olduğunu anladım kısacası damlaya damlaya göl olmuş kredi kartı pişmanlıktır kullanmayın kullandırtmayın Rabbim borcu olan herkese ödeme kolaylığı nasip etsin...
    Pandemi nedeniyle kredi ve kredi kartı kullanmak zorunda kaldım. ( İşsizlikte var malesef. )
    Borcu ödeyemediğim için icra yolladılar 8.5k hatta yaklaşık 9K. Halen ödeyemedim napacam bakalım.
    Malesef ödeyemeyince direkt icraya geçebiliyorlar takip süresi düştüğü için dikkatli olmanızda fayda var.
    İmkanınız varsa en azından asgari ödemeler ile birkaç ay zaman kazanmış olursunuz.
    Duanız için Amin diyorum, kimseyi dara düşürmesin Rabbim.
  • 27-02-2022, 23:22:17
    #13
    Ben birde her ay minimum ödeme tutarının kat kat fazlasını ödüyordum borcum yok düşüncesiyle rahat rahat takılıyordum 2.000₺ limit ile başladık 9.000₺ ye kadar çıktık cidden az önce "YETERSİZ BAKİYE" uyarısını görmesem devam edeceğime adıma kadar eminim bundan sonra ne kartla alışveriş yaparım ne de taksitle hayatımda daha önce hiç böyle şoka uğramadım... Farkındayım bunların hepside benim rahatlığımdan
  • 27-02-2022, 23:24:02
    #14
    Kredi kartsız bir şey yapılıyor mu ya? Ehonomi iyi diyenler kullanıyor zaten en çok.
    Marketi, manavı anlarımda şahit oldum fırında bile insanlar kredi kartı ile ekmek alıyorlar.
    Atalarımızın dediği gibi "Ayağını yorganına göre uzatırsan" sorun olmayacaktır.
  • 27-02-2022, 23:25:29
    #15
    ben 2015ten beridir kullanmıyorum istediğim bir şey varsa biriktirip alıyorum yada 2.el bakıyorum olmasada ölmem ne olacak derim
  • 27-02-2022, 23:26:28
    #16
    BurakAlmaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartsız bir şey yapılıyor mu ya? Ehonomi iyi diyenler kullanıyor zaten en çok.
    Marketi, manavı anlarımda şahit oldum fırında bile insanlar kredi kartı ile ekmek alıyorlar.
    Atalarımızın dediği gibi "Ayağını yorganına göre uzatırsan" sorun olmayacaktır.
    Bi yukarıda da yazdığım aslında o ben hep minimum tutarın fazlasını ödediğim için borcum bitiyor rahatıyla devam ettim