Ben birde her ay minimum ödeme tutarının kat kat fazlasını ödüyordum borcum yok düşüncesiyle rahat rahat takılıyordum 2.000₺ limit ile başladık 9.000₺ ye kadar çıktık cidden az önce "YETERSİZ BAKİYE" uyarısını görmesem devam edeceğime adıma kadar eminim bundan sonra ne kartla alışveriş yaparım ne de taksitle hayatımda daha önce hiç böyle şoka uğramadım... Farkındayım bunların hepside benim rahatlığımdan