Az önce bilgisayarıma + olarak 2. monitör almak için sitede ödemeyi kredi kartımla yapmak istedim "Yetersiz Bakiye" hatasını görünce ne alaka deyip mobil bankacılığıma giriş yaptım, ben kart borcumu 2.000-3.000₺ beklerken 7.000₺ borcu görünce şok oldum ekstreye baktığımda borcumun gerçekten 7.000₺ olduğunu anladım kısacası damlaya damlaya göl olmuş kredi kartı pişmanlıktır kullanmayın kullandırtmayın Rabbim borcu olan herkese ödeme kolaylığı nasip etsin...
kullanmıyorum çok rahatım peşin alıyorum param varsa alıyorum yoksa yok zaten alamıyorum