• 27-02-2022, 23:14:44
    #1
    Az önce bilgisayarıma + olarak 2. monitör almak için sitede ödemeyi kredi kartımla yapmak istedim "Yetersiz Bakiye" hatasını görünce ne alaka deyip mobil bankacılığıma giriş yaptım, ben kart borcumu 2.000-3.000₺ beklerken 7.000₺ borcu görünce şok oldum ekstreye baktığımda borcumun gerçekten 7.000₺ olduğunu anladım kısacası damlaya damlaya göl olmuş kredi kartı pişmanlıktır kullanmayın kullandırtmayın Rabbim borcu olan herkese ödeme kolaylığı nasip etsin...
  • 27-02-2022, 23:15:54
    #2
    ✅WhatsApp: 0537 475 82 37
    2008 de ayni sey benimde basima gelmisti. O gun kirdim attim, bir dahada ne kredi karti aldim nede kredi cektim. Bir anda buyuyor borc.
  • 27-02-2022, 23:16:08
    #3
    2. monitör alırken bişe yok borç olunca kullanmayın

    Not: (3adet hazırda kartım var yüksek limitli lakin kullanmıyorum)
  • 27-02-2022, 23:16:48
    #4
    rabbim borçlarımıza ödeme kolaylığı versin inşallah
  • 27-02-2022, 23:16:56
    #5
    Hocam krediye bulaşan kendini zor kurtarır. Kuru ekmek ye ama asla bankaya bulaşmayin altındaki donu bile alırlar adamın.
  • 27-02-2022, 23:17:09
    #6
    Hocam gerçekten kontrolünüzü altına alamazsanız, sizi kontrol altına alıyor. En acısı köleleştiriyor, ödeyemediğiniz takdirde sistemin kölesi oluyorsunuz her ay artan kredi oranları ile size misli ile ödetmeye çalışıyor....
  • 27-02-2022, 23:17:16
    #7
    Faturalı hat, kredi kartları size olmayan parayı harcatır. Harcamak istemeseniz bile kullanabileceğiniz bir avantaj olduğunu bildiğiniz için her türlü kullandırıyor bir şekilde kendini. Umarım kısa süre içinde ödersiniz.
  • 27-02-2022, 23:17:25
    #8
    SeoDoktorum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2008 de ayni sey benimde basima gelmisti. O gun kirdim attim, bir dahada ne kredi karti aldim nede kredi cektim. Bir anda buyuyor borc.
    Az önce kırıp attım hocam.
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. monitör alırken bişe yok borç olunca kullanmayın
    2. monitör almam sorun olduysa garip malum ekonomimiz çok iyi bugün almasam 3.000₺ lik ürünü yarın 3.500₺ alarak çok büyük kar etmiş olacağım haklısınız
  • 27-02-2022, 23:17:35
    #9
    şu an bu devirde kredi kartsız hiç bir şey yapılmıyor .s geçmiş olsun reis