2008 de ayni sey benimde basima gelmisti. O gun kirdim attim, bir dahada ne kredi karti aldim nede kredi cektim. Bir anda buyuyor borc.
Az önce kırıp attım hocam.
2. monitör alırken bişe yok

borç olunca kullanmayın
2. monitör almam sorun olduysa garip malum ekonomimiz çok iyi bugün almasam 3.000₺ lik ürünü yarın 3.500₺ alarak çok büyük kar etmiş olacağım haklısınız