Az önce bilgisayarıma + olarak 2. monitör almak için sitede ödemeyi kredi kartımla yapmak istedim "Yetersiz Bakiye" hatasını görünce ne alaka deyip mobil bankacılığıma giriş yaptım, ben kart borcumu 2.000-3.000₺ beklerken 7.000₺ borcu görünce şok oldum ekstreye baktığımda borcumun gerçekten 7.000₺ olduğunu anladım kısacası damlaya damlaya göl olmuş kredi kartı pişmanlıktır kullanmayın kullandırtmayın Rabbim borcu olan herkese ödeme kolaylığı nasip etsin...