Az önce bilgisayarıma + olarak 2. monitör almak için sitede ödemeyi kredi kartımla yapmak istedim "Yetersiz Bakiye" hatasını görünce ne alaka deyip mobil bankacılığıma giriş yaptım, ben kart borcumu 2.000-3.000₺ beklerken 7.000₺ borcu görünce şok oldum ekstreye baktığımda borcumun gerçekten 7.000₺ olduğunu anladım kısacası damlaya damlaya göl olmuş kredi kartı pişmanlıktır kullanmayın kullandırtmayın Rabbim borcu olan herkese ödeme kolaylığı nasip etsin...
Pandemi nedeniyle kredi ve kredi kartı kullanmak zorunda kaldım. ( İşsizlikte var malesef. )
Borcu ödeyemediğim için icra yolladılar 8.5k hatta yaklaşık 9K. Halen ödeyemedim napacam bakalım.
Malesef ödeyemeyince direkt icraya geçebiliyorlar takip süresi düştüğü için dikkatli olmanızda fayda var.
İmkanınız varsa en azından asgari ödemeler ile birkaç ay zaman kazanmış olursunuz.
Duanız için Amin diyorum, kimseyi dara düşürmesin Rabbim.