BurakAlmaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kredi kartsız bir şey yapılıyor mu ya? Ehonomi iyi diyenler kullanıyor zaten en çok.
Marketi, manavı anlarımda şahit oldum fırında bile insanlar kredi kartı ile ekmek alıyorlar.
Atalarımızın dediği gibi "Ayağını yorganına göre uzatırsan" sorun olmayacaktır.
Bi yukarıda da yazdığım aslında o ben hep minimum tutarın fazlasını ödediğim için borcum bitiyor rahatıyla devam ettim