Dün tüm yayın hakları elimde bulunan şarkıyı forumda paylaşıp yorumlanmasını istemiştim. Sabah benden sonra bir kişi videomu yükleyip beni şarkıma telif atmış. Ve şarkım youtube kanalımdan ihlalden dolayı kaldırıldı. Bugün youtube ile mailleşmemden sonra 1-3 gün içerisinde döneceklerini söylediler. Altyapımın tüm lisansları elimde ki beat maker arkadaşımızda lisanslı bir şekilde satışını yapıyor.
Eğer kendisi okuyorsa bugün kendisi hakkında suç duyurusunda bulundum ve iyi bir paraya tazminat davası açacağım bilgisine.
Emek hırsızı şarkıma telif atıp kaldırttı.
15
●858
- 23-02-2022, 20:40:29Üyeliği durdurulduKonuya neden yorum yaptıysanız onun için. Bu konu hakkında muhakkak bilgi sahibi vardır diye açtım. Sorun mu oluşturdu sizin açınızdan?Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2022, 20:41:06Hocam forumda bir çok kullanıcı bulunuyor bunlardan bazıları iyiliğiniz düşünür bazıları kötülüğünüzü, en iyisi projelerinizi buradan paylaşmamak.SAYES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. - 23-02-2022, 20:42:05Merak ettim neden açtınız diye. Sonuçta yasal yollardan hakkınızı arayacaksınız.SAYES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2022, 20:42:42Konuyu neden açtınız bu hiç kimseyi elbette ilgilendirmez ama açmanız iyi olmuş ki o arkadaş inşallah görür bu konuyu.
Davanızdan asla yılmayın ortalama bir davanın çözülmesi için 700 gün süre veriyorlar. Bu süreyi sabırla bekleyin kimse cezasını çeksin. - 23-02-2022, 20:44:25Konuda sadece kendi fikirlerinizi beyan etmişsiniz yaptıklarınızı ve yapacaklarını yazmışsınız, ben ne yapabilirim veya ne yapmalıyım gibi bir yazı yazdığınızı görmüyorum arkadaş o yüzden konuyu neden açtınız yazmış olabilir mi?SAYES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2022, 20:47:00Üyeliği durdurulduHocam her açılan konuya bu şekilde mi yaklaşıyorsunuz ? Yorum yapmak için yorum yapılmış bir olay şu yapılan.Creskon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle