Dün tüm yayın hakları elimde bulunan şarkıyı forumda paylaşıp yorumlanmasını istemiştim. Sabah benden sonra bir kişi videomu yükleyip beni şarkıma telif atmış. Ve şarkım youtube kanalımdan ihlalden dolayı kaldırıldı. Bugün youtube ile mailleşmemden sonra 1-3 gün içerisinde döneceklerini söylediler. Altyapımın tüm lisansları elimde ki beat maker arkadaşımızda lisanslı bir şekilde satışını yapıyor.
Eğer kendisi okuyorsa bugün kendisi hakkında suç duyurusunda bulundum ve iyi bir paraya tazminat davası açacağım bilgisine.
Hocam forumda bir çok kullanıcı bulunuyor bunlardan bazıları iyiliğiniz düşünür bazıları kötülüğünüzü, en iyisi projelerinizi buradan paylaşmamak.
Geçmiş olsun.