Creskon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuda sadece kendi fikirlerinizi beyan etmişsiniz yaptıklarınızı ve yapacaklarını yazmışsınız, ben ne yapabilirim veya ne yapmalıyım gibi bir yazı yazdığınızı görmüyorum arkadaş o yüzden konuyu neden açtınız yazmış olabilir mi?
Hocam her açılan konuya bu şekilde mi yaklaşıyorsunuz ? Yorum yapmak için yorum yapılmış bir olay şu yapılan.