Konuyu neden açtınız bu hiç kimseyi elbette ilgilendirmez ama açmanız iyi olmuş ki o arkadaş inşallah görür bu konuyu.
Davanızdan asla yılmayın ortalama bir davanın çözülmesi için 700 gün süre veriyorlar. Bu süreyi sabırla bekleyin kimse cezasını çeksin.