SAYES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya neden yorum yaptıysanız onun için. Bu konu hakkında muhakkak bilgi sahibi vardır diye açtım. Sorun mu oluşturdu sizin açınızdan?
Merak ettim neden açtınız diye. Sonuçta yasal yollardan hakkınızı arayacaksınız.