SAYES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya neden yorum yaptıysanız onun için. Bu konu hakkında muhakkak bilgi sahibi vardır diye açtım. Sorun mu oluşturdu sizin açınızdan?
Konuda sadece kendi fikirlerinizi beyan etmişsiniz yaptıklarınızı ve yapacaklarını yazmışsınız, ben ne yapabilirim veya ne yapmalıyım gibi bir yazı yazdığınızı görmüyorum arkadaş o yüzden konuyu neden açtınız yazmış olabilir mi?