İnternet Olmasaydı Ne İşle Meşgul Olurdunuz?
40
●1.294
- 18-02-2022, 14:18:00Üyeliği durduruldu10 yaşlarında bir ankara kulübünde ( futbol ) lisansım vardı 2-3 yıl gittim geldim tamda o sıralar çocukluk aklı teşviklerin az olması gaza gelememem
beni bırakmama sebep oldu aslında iyide oynuyorumdum çünkü bir üst maçlara götürüyordu hoca beni geleceğim parlaktı yani
fekat olmadı devam etseydim şuan internetin yüzüne bile bakmazdım arkadaş
- 18-02-2022, 14:22:49O yaptıkları sekiller çok hoş oluyor hocamdenden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ne iş yapıyorsunuz hocam?Lylon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşiniz de iyiymiş aslinda hocamİçerik Sepeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama sizi hangisi mutlu ediyorsa 
Biz yaptık hocamwhitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zararına sattık butün hayvanları 
Çok iyiymiş abi, sen niye devam etmedin?onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yumurtaya zam geldimi hocamserhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende seviyorum ama sağ kolum makinaya sıkıştığı için bazı işlere tam gücum yetmiyorHymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne ticareti yapardinız hocam?hsndvlc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son zamlardan (kuaförlerin) sonra şimdi de düsünebilirsiniz hocambtnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2022, 14:25:39Bende topu çok iyi kontrol ederdim hocam. Gol makinasıydım zamanında, bal liginde bulunan alt yapılarda biraz oynadım. Ancak annem mani oldu yoksa rahat profesyonel olurdum diye düşünüyorum. Kader kısmet ya, halen uyumadan önce uyuyana kadar hayal kurarımdeeptech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2022, 14:26:44Devam ediyoruz halen İnşaata bırakmadık. Taşeron ve müteahitlik firmamız var..AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beni bırakmama sebep oldu aslında iyide oynuyorumdum çünkü bir üst maçlara götürüyordu hoca beni geleceğim parlaktı yani