• 18-02-2022, 14:16:39
    #10
    Kuaför 💪🏼
  • 18-02-2022, 14:17:42
    #11
    Asıl işim olan insaat muhtemelen
  • 18-02-2022, 14:18:00
    #12
    Üyeliği durduruldu
    10 yaşlarında bir ankara kulübünde ( futbol ) lisansım vardı 2-3 yıl gittim geldim tamda o sıralar çocukluk aklı teşviklerin az olması gaza gelememem beni bırakmama sebep oldu aslında iyide oynuyorumdum çünkü bir üst maçlara götürüyordu hoca beni geleceğim parlaktı yani fekat olmadı devam etseydim şuan internetin yüzüne bile bakmazdım arkadaş
  • 18-02-2022, 14:20:21
    #13
    Akrabalarımın %90 ı gibi ya inşaat ya fabrika
  • 18-02-2022, 14:22:49
    #14
    Platin üye
    denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Starbucks gibi yerlerde çalışmayı çok isterdim. Bebek starbucks olabilirdi
    O yaptıkları sekiller çok hoş oluyor hocam
    Lylon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    babamın yanında çalışırdım büyük ihtimal
    Ne iş yapıyorsunuz hocam?
    İçerik Sepeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben soğutma teknisyeniydim, sanırım mesleğime devam ederdim. Okulunu okudum birkaç sene de yaptım ama internet çocukluğumdan beri hep daha ağır bastı.
    İşiniz de iyiymiş aslinda hocam ama sizi hangisi mutlu ediyorsa
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben çocukluğumdan beri çoban olmayı çok istiyorum. Belki çoban olurdum belki tarımla ilgilenirdim.
    Biz yaptık hocam zararına sattık butün hayvanları
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi işimize devam. İnşaat
    Çok iyiymiş abi, sen niye devam etmedin?
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavukcu 😅 Bir tavuk çiftliğim var zaten.
    Yumurtaya zam geldimi hocam
    Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de tamirat, tadilat işlerini çok severim. Sanırım mobilya alanında imalatçı olurdum
    Bende seviyorum ama sağ kolum makinaya sıkıştığı için bazı işlere tam gücum yetmiyor
    hsndvlc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret
    Ne ticareti yapardinız hocam?
    btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuaför 💪🏼
    Son zamlardan (kuaförlerin) sonra şimdi de düsünebilirsiniz hocam
  • 18-02-2022, 14:25:03
    #15
    spikerlik vb olurdum heralde gene medyaya oyanardım :d
  • 18-02-2022, 14:25:39
    #16
    Platin üye
    deeptech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yaşlarında bir ankara kulübünde ( futbol ) lisansım vardı 2-3 yıl gittim geldim tamda o sıralar çocukluk aklı teşviklerin az olması gaza gelememem beni bırakmama sebep oldu aslında iyide oynuyorumdum çünkü bir üst maçlara götürüyordu hoca beni geleceğim parlaktı yani fekat olmadı devam etseydim şuan internetin yüzüne bile bakmazdım arkadaş
    Bende topu çok iyi kontrol ederdim hocam. Gol makinasıydım zamanında, bal liginde bulunan alt yapılarda biraz oynadım. Ancak annem mani oldu yoksa rahat profesyonel olurdum diye düşünüyorum. Kader kısmet ya, halen uyumadan önce uyuyana kadar hayal kurarım
  • 18-02-2022, 14:26:44
    #17
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O yaptıkları sekiller çok hoş oluyor hocam

    Ne iş yapıyorsunuz hocam?

    İşiniz de iyiymiş aslinda hocam ama sizi hangisi mutlu ediyorsa

    Biz yaptık hocam zararına sattık butün hayvanları

    Çok iyiymiş abi, sen niye devam etmedin?

    Yumurtaya zam geldimi hocam

    Bende seviyorum ama sağ kolum makinaya sıkıştığı için bazı işlere tam gücum yetmiyor

    Ne ticareti yapardinız hocam?

    Son zamlardan (kuaförlerin) sonra şimdi de düsünebilirsiniz hocam
    Devam ediyoruz halen İnşaata bırakmadık. Taşeron ve müteahitlik firmamız var..
  • 18-02-2022, 14:28:26
    #18
    Yok piliç bunlar, yumurta tavuğu değil. 😅 Büyütüp firmaya geri veririm ben. Uzun bir zamandır maalesef kapalı çiftlik ama ilerleyen dönemlerde elbet yeniden aktif duruma getireceğim.