Starbucks gibi yerlerde çalışmayı çok isterdim. Bebek starbucks olabilirdi
O yaptıkları sekiller çok hoş oluyor hocam
babamın yanında çalışırdım büyük ihtimal
Ne iş yapıyorsunuz hocam?
Ben soğutma teknisyeniydim, sanırım mesleğime devam ederdim. Okulunu okudum birkaç sene de yaptım ama internet çocukluğumdan beri hep daha ağır bastı.
İşiniz de iyiymiş aslinda hocam

ama sizi hangisi mutlu ediyorsa
Ben çocukluğumdan beri çoban olmayı çok istiyorum. Belki çoban olurdum belki tarımla ilgilenirdim.
Biz yaptık hocam

zararına sattık butün hayvanları
Kendi işimize devam. İnşaat
Çok iyiymiş abi, sen niye devam etmedin?
Tavukcu 😅 Bir tavuk çiftliğim var zaten.
Yumurtaya zam geldimi hocam
Ben de tamirat, tadilat işlerini çok severim. Sanırım mobilya alanında imalatçı olurdum
Bende seviyorum ama sağ kolum makinaya sıkıştığı için bazı işlere tam gücum yetmiyor
Ne ticareti yapardinız hocam?
Son zamlardan (kuaförlerin) sonra şimdi de düsünebilirsiniz hocam