denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Starbucks gibi yerlerde çalışmayı çok isterdim. Bebek starbucks olabilirdi
O yaptıkları sekiller çok hoş oluyor hocam
Lylon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
babamın yanında çalışırdım büyük ihtimal
Ne iş yapıyorsunuz hocam?
İçerik Sepeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben soğutma teknisyeniydim, sanırım mesleğime devam ederdim. Okulunu okudum birkaç sene de yaptım ama internet çocukluğumdan beri hep daha ağır bastı.
İşiniz de iyiymiş aslinda hocam ama sizi hangisi mutlu ediyorsa
whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben çocukluğumdan beri çoban olmayı çok istiyorum. Belki çoban olurdum belki tarımla ilgilenirdim.
Biz yaptık hocam zararına sattık butün hayvanları
onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi işimize devam. İnşaat
Çok iyiymiş abi, sen niye devam etmedin?
serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavukcu 😅 Bir tavuk çiftliğim var zaten.
Yumurtaya zam geldimi hocam
Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de tamirat, tadilat işlerini çok severim. Sanırım mobilya alanında imalatçı olurdum
Bende seviyorum ama sağ kolum makinaya sıkıştığı için bazı işlere tam gücum yetmiyor
hsndvlc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaret
Ne ticareti yapardinız hocam?
btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kuaför 💪🏼
Son zamlardan (kuaförlerin) sonra şimdi de düsünebilirsiniz hocam