deeptech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 yaşlarında bir ankara kulübünde ( futbol ) lisansım vardı 2-3 yıl gittim geldim tamda o sıralar çocukluk aklı teşviklerin az olması gaza gelememem beni bırakmama sebep oldu aslında iyide oynuyorumdum çünkü bir üst maçlara götürüyordu hoca beni geleceğim parlaktı yani fekat olmadı devam etseydim şuan internetin yüzüne bile bakmazdım arkadaş
Bende topu çok iyi kontrol ederdim hocam. Gol makinasıydım zamanında, bal liginde bulunan alt yapılarda biraz oynadım. Ancak annem mani oldu yoksa rahat profesyonel olurdum diye düşünüyorum. Kader kısmet ya, halen uyumadan önce uyuyana kadar hayal kurarım