AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O yaptıkları sekiller çok hoş oluyor hocam

Ne iş yapıyorsunuz hocam?

İşiniz de iyiymiş aslinda hocam ama sizi hangisi mutlu ediyorsa

Biz yaptık hocam zararına sattık butün hayvanları

Çok iyiymiş abi, sen niye devam etmedin?

Yumurtaya zam geldimi hocam

Bende seviyorum ama sağ kolum makinaya sıkıştığı için bazı işlere tam gücum yetmiyor

Ne ticareti yapardinız hocam?

Son zamlardan (kuaförlerin) sonra şimdi de düsünebilirsiniz hocam
Devam ediyoruz halen İnşaata bırakmadık. Taşeron ve müteahitlik firmamız var..