Diyelim ki hiç internet olmamış, sene 2022. Sadece gerçek hayatta çalışma imkanınız var ne iş yapmak isterdiniz? Hayaller de dahil.
Ben büyük ihtimalle dönercilerde vs. Çalışıyordum. İmkanım varsa dükkan açardım. Hayalim ise futbolcu olmaktı, en kötü 2. 3. liglerde top oynuyor olurdum.
İnternet Olmasaydı Ne İşle Meşgul Olurdunuz?
40
●1.294
- 18-02-2022, 14:09:23
- 18-02-2022, 14:12:27Ben soğutma teknisyeniydim, sanırım mesleğime devam ederdim. Okulunu okudum birkaç sene de yaptım ama internet çocukluğumdan beri hep daha ağır bastı.
- 18-02-2022, 14:12:51Ben çocukluğumdan beri çoban olmayı çok istiyorum. Belki çoban olurdum belki tarımla ilgilenirdim.