• 18-02-2022, 14:09:23
    #1
    Platin üye
    Diyelim ki hiç internet olmamış, sene 2022. Sadece gerçek hayatta çalışma imkanınız var ne iş yapmak isterdiniz? Hayaller de dahil.

    Ben büyük ihtimalle dönercilerde vs. Çalışıyordum. İmkanım varsa dükkan açardım. Hayalim ise futbolcu olmaktı, en kötü 2. 3. liglerde top oynuyor olurdum.
  • 18-02-2022, 14:11:13
    #2
    Starbucks gibi yerlerde çalışmayı çok isterdim. Bebek starbucks olabilirdi
  • 18-02-2022, 14:11:43
    #3
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    babamın yanında çalışırdım büyük ihtimal
  • 18-02-2022, 14:12:27
    #4
    Ben soğutma teknisyeniydim, sanırım mesleğime devam ederdim. Okulunu okudum birkaç sene de yaptım ama internet çocukluğumdan beri hep daha ağır bastı.
  • 18-02-2022, 14:12:51
    #5
    LOTUSLİSANS.COM
    Ben çocukluğumdan beri çoban olmayı çok istiyorum. Belki çoban olurdum belki tarımla ilgilenirdim.
  • 18-02-2022, 14:13:24
    #6
    Kendi işimize devam. İnşaat
  • 18-02-2022, 14:13:30
    #7
    Tavukcu 😅 Bir tavuk çiftliÄŸim var zaten.
  • 18-02-2022, 14:13:40
    #8
    Ben de tamirat, tadilat işlerini çok severim. Sanırım mobilya alanında imalatçı olurdum
  • 18-02-2022, 14:14:55
    #9
    Ticaret