10 yaşlarında bir ankara kulübünde ( futbol ) lisansım vardı 2-3 yıl gittim geldim tamda o sıralar çocukluk aklı teşviklerin az olması gaza gelememem

beni bırakmama sebep oldu aslında iyide oynuyorumdum çünkü bir üst maçlara götürüyordu hoca beni geleceğim parlaktı yani

fekat olmadı devam etseydim şuan internetin yüzüne bile bakmazdım arkadaş