• 07-02-2022, 00:17:27
    #19
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trt nin sacma sapan ve taraflı dizilerinden bir tanesi. Dizi bastan sonra algı yüklüyor. Sirket varmış da, vay efendim tek dertleri Türkiye ymiş de... Bi ara zevkinr izliyordum. Baktım ki boyunu çıkardılar, biraktim izlemeyi.
    Saygı duyarım zevk meselesi. Bende squid game gibi diziler sevmiyorum mesela. Zevkler ve renkler tartışılmaz.
  • 07-02-2022, 00:25:58
    #20
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saygı duyarım zevk meselesi. Bende squid game gibi diziler sevmiyorum mesela. Zevkler ve renkler tartışılmaz.
    Squid game i ben de sevmedim. Konu o değil dostum. Bak simdi ben 36 yasinda, ogretmen ve yeminli tercumanim. Ayni zamanda uzun zamandir alsat yapiyorum. Dolayisiyla az cok topluma hakimim. Gördüğüm manzara ülkenin muazzam bir keskinlikte ikiye bölünmüş olması. Trt gibi ulusal olmasi gereken devlet destekli bir tv kanalinin az once bahsettigim 2 kutuptan birine sürekli siyasi laf sokma seklinde deginmesi hosuma gitmiyor. İyiyi daha iyi yapamiyorsak bari kötüyü daha kötü gosterelim ki o taraf yükselmesin mantığı. Dizide Kılıçdaroğlu na laf sokma var, meral aksener e giydirme var. Feteculerle kolkola gezen buyuk muhalifler dendi bi bölümde. Ulan hepimiz biliyoruz ne istediler de vermedik cumlesini kim söylediğini. E hal boyle olunca da tv dizisi bilr siyasete alet olmasin be dostum.
    Ben 13 yillik yeminli tercumanim. Bunun 3.5 yili tbmm de resmi gazete tercumani olarak çalıştım. Ben o 550 zengin derebeyinin yemek masalarinda nasil kolkola kahkahalar attiklarini yuzlerce kez gördüm. O sebeple siyaset sahtekarlik sanaatidir bu ulkede. E bu sahtekarliga canak tutan dizi vs olunca da izlemem. Edho iyiydi. Kırmızı oda cok iyi dizidir. Ertuğrul ve osman dizilerini seviyorum. Ama trt dizileri cok koktu. Gonul dagi hoş dizidir.
  • 07-02-2022, 00:29:21
    #21
    hankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genelde atv dizileri osmanlı, hristiyan devleti sonra amerika Türkiye'ye saldırı yapıyor sürekli sonra bizimkiler kurtarıyor amerika ajanları müslümanları öldürmek istiyor falan kesin bu dizi atv de yayınlanıyodur diye baktım öyleymiş.
    yalnız farkında mısın bılmıyorum ama RTE doğalgaz mujdesını verdığınden berı saldırılar sadece ekonomık dolar eurodan artık gıdaya kadar geçtıler
    abd baskanlık secımınde RTE konu edıldı
    doğalgaz geleceğın ve sımdının en buyuk ıhtıyacı bunu rte acıkladığında az bu ya ne olacak dıyenlere yanıt veren bırının yorumunu hatırlıyorum
    sanayıde doğalgaz kullanılıyor ve avrupa almanyanın en buyuk ıhtıyacı doğal gaz demıstı
  • 07-02-2022, 00:34:28
    #22
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Squid game i ben de sevmedim. Konu o değil dostum. Bak simdi ben 36 yasinda, ogretmen ve yeminli tercumanim. Ayni zamanda uzun zamandir alsat yapiyorum. Dolayisiyla az cok topluma hakimim. Gördüğüm manzara ülkenin muazzam bir keskinlikte ikiye bölünmüş olması. Trt gibi ulusal olmasi gereken devlet destekli bir tv kanalinin az once bahsettigim 2 kutuptan birine sürekli siyasi laf sokma seklinde deginmesi hosuma gitmiyor. İyiyi daha iyi yapamiyorsak bari kötüyü daha kötü gosterelim ki o taraf yükselmesin mantığı. Dizide Kılıçdaroğlu na laf sokma var, meral aksener e giydirme var. Feteculerle kolkola gezen buyuk muhalifler dendi bi bölümde. Ulan hepimiz biliyoruz ne istediler de vermedik cumlesini kim söylediğini. E hal boyle olunca da tv dizisi bilr siyasete alet olmasin be dostum.
    Ben 13 yillik yeminli tercumanim. Bunun 3.5 yili tbmm de resmi gazete tercumani olarak çalıştım. Ben o 550 zengin derebeyinin yemek masalarinda nasil kolkola kahkahalar attiklarini yuzlerce kez gördüm. O sebeple siyaset sahtekarlik sanaatidir bu ulkede. E bu sahtekarliga canak tutan dizi vs olunca da izlemem. Edho iyiydi. Kırmızı oda cok iyi dizidir. Ertuğrul ve osman dizilerini seviyorum. Ama trt dizileri cok koktu. Gonul dagi hoş dizidir.
    Toplasanız 10-12 bölümdür izliyorum. Birilerine giydirme yaptılarsa haberim yok. Sadece bu kadar açık bahsetmeleri kafama takıldı. Fakat bu konuda bahsettiğim olay sadece Türkiye için değil. Dünya için. Sadece Ankara’da başlatacağız diyor. Meclis olayına gelirsek, sadece kafalar kanalının yayınladığı TBMM videosunu izlesek bile dediğiniz şeyleri görebiliyoruz.

    Bu arada Gönül Dağı da izlerim. Toplasanız 2 dizi izliyorum zaten
  • 07-02-2022, 00:36:23
    #23
    Memati'nin oynadığı dizi değil mi bu?
  • 07-02-2022, 00:39:46
    #24
    bu dizinin şu sahnesi çok önemli hiç izlemedim ama aşırı mantıklı linki bırakıyorum

    https://youtu.be/SjlnXeivvFM
  • 07-02-2022, 00:45:50
    #25
    Hocam her seyin herkesin bir sonu vardir sonsuz diye bir sey bir kavram yoktur unutmayınız, 2. Olarak son geliyor tarihte olduğu gibi medeniyetler bir süre sonra max teknolejiye gelip yok oluyorlar bizde öyle olacağız 🙃
  • 07-02-2022, 00:48:10
    #26
    Saçma salak dizileri izleyecek kadar vaktim yok şükür.
  • 07-02-2022, 01:04:10
    #27
    Dünya nüfusunu azaltmak çok zor değil ki. bir kaç gramı binlerce insanı öldürecek bir sürü kimyasal var. Ama kim neden nüfusu azaltmak istesin ki çalışıp üretecek insan lazım. Kölelik kalktığından beri gariban insanların işlevi borçlanıp borçlarını ödemek için çalışmak. Kimse kölesini öldürmez