mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygı duyarım zevk meselesi. Bende squid game gibi diziler sevmiyorum mesela. Zevkler ve renkler tartışılmaz.
Squid game i ben de sevmedim. Konu o değil dostum. Bak simdi ben 36 yasinda, ogretmen ve yeminli tercumanim. Ayni zamanda uzun zamandir alsat yapiyorum. Dolayisiyla az cok topluma hakimim. Gördüğüm manzara ülkenin muazzam bir keskinlikte ikiye bölünmüş olması. Trt gibi ulusal olmasi gereken devlet destekli bir tv kanalinin az once bahsettigim 2 kutuptan birine sürekli siyasi laf sokma seklinde deginmesi hosuma gitmiyor. İyiyi daha iyi yapamiyorsak bari kötüyü daha kötü gosterelim ki o taraf yükselmesin mantığı. Dizide Kılıçdaroğlu na laf sokma var, meral aksener e giydirme var. Feteculerle kolkola gezen buyuk muhalifler dendi bi bölümde. Ulan hepimiz biliyoruz ne istediler de vermedik cumlesini kim söylediğini. E hal boyle olunca da tv dizisi bilr siyasete alet olmasin be dostum.
Ben 13 yillik yeminli tercumanim. Bunun 3.5 yili tbmm de resmi gazete tercumani olarak çalıştım. Ben o 550 zengin derebeyinin yemek masalarinda nasil kolkola kahkahalar attiklarini yuzlerce kez gördüm. O sebeple siyaset sahtekarlik sanaatidir bu ulkede. E bu sahtekarliga canak tutan dizi vs olunca da izlemem. Edho iyiydi. Kırmızı oda cok iyi dizidir. Ertuğrul ve osman dizilerini seviyorum. Ama trt dizileri cok koktu. Gonul dagi hoş dizidir.