• 06-02-2022, 23:54:46
    #10
    Bu diziyi izleyen varmı diyordum varmış
  • 06-02-2022, 23:55:01
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangisi Cia Fbi NCİS her teşkilata dizi çekiyor adamlar. Hepsindende dünyayı bunlar kurtarıyor, tüm felaketler direk Amerika'da oluyor, Amerikan başkanı şifreyi söylüyor dünya kurtuluyor vs. Hepsi ego tatmini 🙂
    Diziyi bir kere bile izlemediğiniz çok belli. Dizide Amerika hiç geçmiyor. Çeşitli Avrupa şehirlerine takip amaçlı gidiyorlar. Bugünki olayda Viyana’da geçti.

    Bu video da ince bir mesaj var


    https://youtu.be/kaedzUUo-oo
  • 06-02-2022, 23:57:58
    #12
    yalnizyargic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu diziyi izleyen varmı diyordum varmış
    Neden izlenmesin. Netflixte olmadığı için mi izlenmesin. Onu izleyen böyle olur, şunu izleyen böyle olur. Siz ne izliyorsunuz çok merak ediyorum gerçekten. Şu mesajı yazınca çok cool olduğunuzu falan mı düşünüyorsunuz. İnsanların ne izlediği sizi ilgilendirmez. Konu hakkında düşünceniz yoksa kalabalıkta etmenize gerek yok.
  • 07-02-2022, 00:01:36
    #13
    genelde atv dizileri osmanlı, hristiyan devleti sonra amerika Türkiye'ye saldırı yapıyor sürekli sonra bizimkiler kurtarıyor amerika ajanları müslümanları öldürmek istiyor falan kesin bu dizi atv de yayınlanıyodur diye baktım öyleymiş.
  • 07-02-2022, 00:03:30
    #14
    hankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genelde atv dizileri osmanlı, hristiyan devleti sonra amerika Türkiye'ye saldırı yapıyor sürekli sonra bizimkiler kurtarıyor amerika ajanları müslümanları öldürmek istiyor falan kesin bu dizi atv de yayınlanıyodur diye baktım öyleymiş.
    ATV mi? Bir de öylemiymiş. Ahahahahah hiç güleceğim yoktu. Gerçekten çok ilginç. Hayır bilmiyosunu bari sallamayın
  • 07-02-2022, 00:09:50
    #15
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diziyi bir kere bile izlemediğiniz çok belli. Dizide Amerika hiç geçmiyor. Çeşitli Avrupa şehirlerine takip amaçlı gidiyorlar. Bugünki olayda Viyana’da geçti.

    Bu video da ince bir mesaj var


    https://youtu.be/kaedzUUo-oo
    İlk kez duyuyorum ama ana fikir aynı bahsettiğim amerikan dizilerinden çakmışlardır senaryo vs. Takılmayın böyle Allah'ı kitabı yok sayıp bir damlayla milyonlarca kişiyi öldürmeler falan. Biz Müslüman inançlı insanlarız Sahibimiz Allah, ondan başka da hiç bir şeyden korkmayız. Yok 1 damlayla tüm insanlığı yok edecekmiş falan yatarken bi tarafları açıkta kalmış.
    • erkancan_87
    erkancan_87 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-02-2022, 00:10:39
    #16
    Kıyamet filmleri izleye izleye kafayı yedik ben diziyi izlemedim ama insanları öldürmek kimsenin işine gelmez her zaman insanları sömürmek daha cazip bir şeçenek.
  • 07-02-2022, 00:14:10
    #17
    Trt nin sacma sapan ve taraflı dizilerinden bir tanesi. Dizi bastan sonra algı yüklüyor. Sirket varmış da, vay efendim tek dertleri Türkiye ymiş de... Bi ara zevkinr izliyordum. Baktım ki boyunu çıkardılar, biraktim izlemeyi.
  • 07-02-2022, 00:15:20
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk kez duyuyorum ama ana fikir aynı bahsettiğim amerikan dizilerinden çakmışlardır senaryo vs. Takılmayın böyle Allah'ı kitabı yok sayıp bir damlayla milyonlarca kişiyi öldürmeler falan. Biz Müslüman inançlı insanlarız Sahibimiz Allah, ondan başka da hiç bir şeyden korkmayız. Yok 1 damlayla tüm insanlığı yok edecekmiş falan yatarken bi tarafları açıkta kalmış.
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıyamet filmleri izleye izleye kafayı yedik ben diziyi izlemedim ama insanları öldürmek kimsenin işine gelmez her zaman insanları sömürmek daha cazip bir şeçenek.
    Ya öyle bir damla falan değil mesela. Anlatılmak istenen genel mesaja vurgu yapmak istedim. Yabancı kaynaklara baktığınız zaman oralarda da bahsediliyor dünya nüfusu yönetilebilir seviyeye indirme konuları. Virüs falan yaptık diyince şimdi de böyle bir plan olabilir mi dedim. Bir damla zehir olmaz başka şey olur.

    Bundam 3 sene önce kimin aklıma gelirdi. Maske takıcaz. Bayramlarda evlere kapanacağız. 17 gün evlerden çıkamayacağız. Bınları yaşadıktan sonra insan her şeyi düşünüyor acaba diye