Diziyi bir kere bile izlemediğiniz çok belli. Dizide Amerika hiç geçmiyor. Çeşitli Avrupa şehirlerine takip amaçlı gidiyorlar. Bugünki olayda Viyanada geçti.
Bu video da ince bir mesaj var
https://youtu.be/kaedzUUo-oo
İlk kez duyuyorum ama ana fikir aynı bahsettiğim amerikan dizilerinden çakmışlardır senaryo vs. Takılmayın böyle Allah'ı kitabı yok sayıp bir damlayla milyonlarca kişiyi öldürmeler falan. Biz Müslüman inançlı insanlarız Sahibimiz Allah, ondan başka da hiç bir şeyden korkmayız. Yok 1 damlayla tüm insanlığı yok edecekmiş falan yatarken bi tarafları açıkta kalmış.