erkancan_87 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Teşkilat dizisindeki düşündürücü sahne
29
●2.132
- 07-02-2022, 00:25:58Squid game i ben de sevmedim. Konu o değil dostum. Bak simdi ben 36 yasinda, ogretmen ve yeminli tercumanim. Ayni zamanda uzun zamandir alsat yapiyorum. Dolayisiyla az cok topluma hakimim. Gördüğüm manzara ülkenin muazzam bir keskinlikte ikiye bölünmüş olması. Trt gibi ulusal olmasi gereken devlet destekli bir tv kanalinin az once bahsettigim 2 kutuptan birine sürekli siyasi laf sokma seklinde deginmesi hosuma gitmiyor. İyiyi daha iyi yapamiyorsak bari kötüyü daha kötü gosterelim ki o taraf yükselmesin mantığı. Dizide Kılıçdaroğlu na laf sokma var, meral aksener e giydirme var. Feteculerle kolkola gezen buyuk muhalifler dendi bi bölümde. Ulan hepimiz biliyoruz ne istediler de vermedik cumlesini kim söylediğini. E hal boyle olunca da tv dizisi bilr siyasete alet olmasin be dostum.mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 13 yillik yeminli tercumanim. Bunun 3.5 yili tbmm de resmi gazete tercumani olarak çalıştım. Ben o 550 zengin derebeyinin yemek masalarinda nasil kolkola kahkahalar attiklarini yuzlerce kez gördüm. O sebeple siyaset sahtekarlik sanaatidir bu ulkede. E bu sahtekarliga canak tutan dizi vs olunca da izlemem. Edho iyiydi. Kırmızı oda cok iyi dizidir. Ertuğrul ve osman dizilerini seviyorum. Ama trt dizileri cok koktu. Gonul dagi hoş dizidir. - 07-02-2022, 00:29:21yalnız farkında mısın bılmıyorum ama RTE doğalgaz mujdesını verdığınden berı saldırılar sadece ekonomık dolar eurodan artık gıdaya kadar geçtılerhankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abd baskanlık secımınde RTE konu edıldı
doğalgaz geleceğın ve sımdının en buyuk ıhtıyacı bunu rte acıkladığında az bu ya ne olacak dıyenlere yanıt veren bırının yorumunu hatırlıyorum
sanayıde doğalgaz kullanılıyor ve avrupa almanyanın en buyuk ıhtıyacı doğal gaz demıstı - 07-02-2022, 00:34:28Toplasanız 10-12 bölümdür izliyorum. Birilerine giydirme yaptılarsa haberim yok. Sadece bu kadar açık bahsetmeleri kafama takıldı. Fakat bu konuda bahsettiğim olay sadece Türkiye için değil. Dünya için. Sadece Ankarada başlatacağız diyor. Meclis olayına gelirsek, sadece kafalar kanalının yayınladığı TBMM videosunu izlesek bile dediğiniz şeyleri görebiliyoruz.erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada Gönül Dağı da izlerim. Toplasanız 2 dizi izliyorum zaten - 07-02-2022, 00:39:46bu dizinin şu sahnesi çok önemli hiç izlemedim ama aşırı mantıklı linki bırakıyorum
https://youtu.be/SjlnXeivvFM - 07-02-2022, 00:45:50Hocam her seyin herkesin bir sonu vardir sonsuz diye bir sey bir kavram yoktur unutmayınız, 2. Olarak son geliyor tarihte olduğu gibi medeniyetler bir süre sonra max teknolejiye gelip yok oluyorlar bizde öyle olacağız 🙃
- 07-02-2022, 01:04:10Dünya nüfusunu azaltmak çok zor değil ki. bir kaç gramı binlerce insanı öldürecek bir sürü kimyasal var. Ama kim neden nüfusu azaltmak istesin ki çalışıp üretecek insan lazım. Kölelik kalktığından beri gariban insanların işlevi borçlanıp borçlarını ödemek için çalışmak. Kimse kölesini öldürmez