Dünya nüfusunu azaltmak çok zor değil ki. bir kaç gramı binlerce insanı öldürecek bir sürü kimyasal var. Ama kim neden nüfusu azaltmak istesin ki çalışıp üretecek insan lazım. Kölelik kalktığından beri gariban insanların işlevi borçlanıp borçlarını ödemek için çalışmak. Kimse kölesini öldürmez