genelde atv dizileri osmanlı, hristiyan devleti sonra amerika Türkiye'ye saldırı yapıyor sürekli sonra bizimkiler kurtarıyor amerika ajanları müslümanları öldürmek istiyor falan kesin bu dizi atv de yayınlanıyodur diye baktım öyleymiş.
yalnız farkında mısın bılmıyorum ama RTE doğalgaz mujdesını verdığınden berı saldırılar sadece ekonomık dolar eurodan artık gıdaya kadar geçtıler
abd baskanlık secımınde RTE konu edıldı
doğalgaz geleceğın ve sımdının en buyuk ıhtıyacı bunu rte acıkladığında
az bu ya ne olacak dıyenlere yanıt veren bırının yorumunu hatırlıyorum sanayıde doğalgaz kullanılıyor ve avrupa almanyanın en buyuk ıhtıyacı doğal gaz demıstı