Trt nin sacma sapan ve taraflı dizilerinden bir tanesi. Dizi bastan sonra algı yüklüyor. Sirket varmış da, vay efendim tek dertleri Türkiye ymiş de... Bi ara zevkinr izliyordum. Baktım ki boyunu çıkardılar, biraktim izlemeyi.
Saygı duyarım zevk meselesi. Bende squid game gibi diziler sevmiyorum mesela. Zevkler ve renkler tartışılmaz.