Allah esnaf komşunun da hayırlısını versin
63
●4.504
- 04-02-2022, 15:03:40Ben olsam eşek eti satıyor diye şikayet ederdim her gün. Böyle esnaflık mı olur? Sonuçta ekmek paranızla oynamaya çalışıyor. Bence legal yoldan yapabildiğiniz yaptırımı yapın hiç affetmeyin.
- 04-02-2022, 15:03:46Geçmiş olsun. Herkes rızkını yer hocam. Bizde de tabela kavgası mevcut zabıtalar gelip duruyor henüz ceza kesmediler.
- 04-02-2022, 15:05:07Yapacağın şey çok basit. Madem o seni şikayet ediyor sen de şikayet edeceksin.
Dükkanının her yerini görecek şekilde kamera sistemi kuracaksın
Sağlam bir avukat tutacaksın.
Asılsız yapılan her ilanda avukatla suç duyurusunda bulunacaksın.
Kasap reyonunu da uygun fiyatlarla açık tutup bu fiyatları koca koca ilanlarla asacaksın. Kimse ona gitmeyecek.
Çevredeki esnafla aranı iyi tutacaksın onu dışlatacaksın.
Allaha da havale edeceksin. Tabi bunlar olurken yalnız da dolaşma belli noktadan sonra dövmeye de gelebilir ona göre hazırda birkaç kişi bulundur.
Onun kasap dükkanının linkini de buraya bırak 1 puan verelim R10'un gücünü görsün. Eğer bunu istemiyorsan da 1 puan hizmeti al pişman ettir.
Bunlarla uğraşmam diyorsan da kapat dükkanı git. - 04-02-2022, 15:06:16Ağız, burun kırmak çözüm değil ki... daha kötü sonuçlar doğurur. bu devirde herkesin yanında ya bıçak, ya tabanca, ya pompalı var... bileğine güvenen kısım az kaldı ve insanlar cezaevine girmeyi kolay zannediyor ve suç işlemeye meyilliler.Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyeniz bu devirde pek iyi bir tavsiye değil. - 04-02-2022, 15:07:53Aynı esnaf durumunu bende yaşadım malesef olmayan yerlerde 1 yıldız yorumlar adamı buluyorum insta profili açık hesabında takipçilerine bakıyorum yanımızdaki esnaf
bizi kötülüyorlar , kullandığımız malzemeleri markaları kötülüyorlar yalan haberler uyduruyorlar vs ama durmadan mücadeleye devam ettim pes etmeyi seven biri değilim eğer çıkar yol yoksa. Zamanla alışıyorlar merak etmeyin yeni kurulan yerleri kıskanan EZİK şahsiyetsiz esnafcıklar var malesef. Onların aslında anladığı dil çamursa çamurun alası fakat değmiyorlar ezik oldukları için hani anca boş muhabbet yapıyorlar. Siz yolunuza tam gaz devam edin belli bir yerden sonra yoğun iş yaptığınızda sadece sizi izlemekle yetinecektir. Size tavsiyem artık çay may muhabbetine girmeyin mesafeli olun. İşinize bakın. Tekrar geçmiş olsun .
- 04-02-2022, 15:09:25Ne desek boş hocam ya onun size yaptığı gibi sizde ona yapacaksınız yada sağlam bir avukat bulup zabıtasından belediyesine, işyeri sahibine hepsine dava açacaksınız. Görevi kötü kullanmadan, asılsız ihbardan, uygunsuz yazılan cezalardan vb.
Yada ben kısa yoldan çözüm arıyorum diyorsanız bildiğiniz kısa yoldan gidin
bizi kötülüyorlar , kullandığımız malzemeleri markaları kötülüyorlar yalan haberler uyduruyorlar vs ama durmadan mücadeleye devam ettim pes etmeyi seven biri değilim eğer çıkar yol yoksa. Zamanla alışıyorlar merak etmeyin yeni kurulan yerleri kıskanan EZİK şahsiyetsiz esnafcıklar var malesef. Onların aslında anladığı dil çamursa çamurun alası fakat değmiyorlar ezik oldukları için hani anca boş muhabbet yapıyorlar. Siz yolunuza tam gaz devam edin belli bir yerden sonra yoğun iş yaptığınızda sadece sizi izlemekle yetinecektir. Size tavsiyem artık çay may muhabbetine girmeyin mesafeli olun. İşinize bakın. Tekrar geçmiş olsun .
