Ne desek boş hocam ya onun size yaptığı gibi sizde ona yapacaksınız yada sağlam bir avukat bulup zabıtasından belediyesine, işyeri sahibine hepsine dava açacaksınız. Görevi kötü kullanmadan, asılsız ihbardan, uygunsuz yazılan cezalardan vb.
Yada ben kısa yoldan çözüm arıyorum diyorsanız bildiğiniz kısa yoldan gidin